Carplastix

Carplastix se specializuje na renovaci lepivých plastových dílů v interiérech luxusních automobilů, čímž těmto dílům vrací jejich původní vzhled a funkčnost, aniž by znovu začaly lepit. Nový web měl odrážet vysokou kvalitu a preciznost, kterou Carplastix vkládá do své práce, s důrazem na uživatelskou přívětivost a prezentaci jejich služeb.
Navrhli a vytvořili jsme moderní, vizuálně atraktivní web, který klade důraz na přehlednou navigaci, elegantní design a jednoduchý uživatelský zážitek. Cílem bylo představit odborné služby Carplastix včetně výroby nových zakázkových dílů, a zajistit snadný přístup k pořízení těchto dílů.
Cíle projektu
Součásti realizace
- Grafický návrh webu
Návrh celkového designu webu ve spolupráci s klientem - Optimalizace struktury
Optimalizace struktury a user journey na základě návrhů wireframů klienta - Tvorba katalogu produktů
Multijazyčný a multiměnový digitální katalog - Napojení na Fakturoid
- Napojení na GoPay
- Napojení na VIES
Klíčové komponenty

Produktový katalog
Produkty jsou rozděleny do kategorií podle značek luxusních vozů, jako například Ferrari, Lamborghini, nebo Maserati, a dále podle jednotlivých modelů. Produkty je možné dále v katalogu filtrovat podle jejich umístění ve vozidle, nebo podle toho, jestli má uživatel zájem o renovaci svých dílů či koupi nového dílu.

B2C E-SHOP
E-shop je napojený na platební bránu GoPay a systém fakturoid pro automatické generování faktur zákazníkům. Řešení také ověřuje. zdali je odběratel plátce DPH v evropském systému VIES. Samozřejmostí jsou automatické e-mailové notifikace zákazníkům i prodejci.

Prezentace služeb a společnosti
Carplastix se zaměřuje na specifickou cílovou skupinu zákazníků z celého světa. Jedním z cílů bylo představit společnost a principy jejího fungování a procesu renovace lepivých plastů.